Hotel Novi Sad

Konferencije i Sastanci

Bilo da se radi o sastancima, seminarima ili banketima, hotel Novi Sad je odličan izbor za organizaciju skladnih, sveobuhvatnih i uspešnih događaja.
Sale za sastanke i seminare opremeljene su najsavremenijom tehničkom opremom za konferencije – laptop računarom, LCD televizorom, projektorom i projektnim platnom, flip-čartom, telefonom, telefaksom i kopir aparatom.
Restoran i picerija hotela idealno su mesto za odmor od posla uz kafe pauzu, poslovni ili svečani ručak ili večeru, koji će upotpuniti organizaciju Vašeg poslovnog događaja.
Na raspolaganje Vam stavljamo sledeće sale:
Sala „ Novi Sad“ je kapaciteta do 200 mesta idealna je za poslovne susrete, seminare, konferencije i tim – bilding aktivnosti. U okviru kongresne sale ”Novi Sad“ funkcioniše i restoran koji se može koristiti za potrebe kafe pauze.

Salon je kapaciteta do 70 mesta. Fleksibilnost ovog prostora prilagođava se zahtevima korisnika usluga. Sala je idealna za organizovanje umetničkih izložbi, književnih večeri i sličnih manifestacija.

Sala 213 pruža mogućnosti za organizovanje manjih poslovnih sastanaka i konferencija sa kapacitetom do 20 mesta.

Sala 202, u učioničkoj postavci, smešta 20 osoba, dok Sala 222 ima kapacitet do 30 osoba u bioskopskoj postavci.

Biznis centar hotela Novi Sad, omogući će Vam pristup laptop računaru sa internetom, fotokopir aparatu i skeneru, a sve u cilju olakšavanja organizacije Vaših događaja.

Kontakt: +381 21 /442-511 , +381 63/664-966, +381 63/660-509
Za sve informacije kontaktirajte nas na telefone iznad ili nas posetite u Hotelu Novi Sad.

'